Veelgestelde vragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op. Dan helpen we u verder.

Producten

Kan ik de producten ook in het echt bekijken?

Dat is zeker mogelijk. In onze grote showroom van 5500 m2 in Oosterblokker, vlakbij Hoorn kunt u heel veel producten uit onze webshop bekijken. Daar lopen ook onze adviseurs rond om u verder te helpen en te voorzien van persoonlijk advies over de producten of uw interieur.

Kan ik een stofsample aanvragen?

U kunt via de webshop geen stofsample aanvragen. In onze showroom hebben we diverse stofsamples klaar liggen die u kunt bekijken.

Service

Er is een artikel of onderdeel beschadigd, wat nu?

Helaas kan er tijdens het verzenden van een artikel of meubel wat beschadigd raken. Stuur binnen 14 dagen na levering een foto en een melding van de beschadiging naar info@westfriesebeurs.nl. Dan zorgen wij voor een passende oplossing

Kan ik een artikel dat ik online heb besteld ook ruilen?

Als een artikel niet bevalt en niet uit onze outlet komt of speciaal voor u op maat besteld is kunt u het terugsturen. Een formulier hiervoor vindt u op onze website.  

Wat is de garantietermijn op de artikelen?

De standaard garantietermijn bedraagt 2 jaar - onverlet de wettelijke rechten - na leverdatum. Indien je binnen deze termijn een klacht hebt kan je dit melden via info@westfriesebeurs.nl. Wij nemen de klacht in behandeling en beoordelen deze op basis van de aangeleverde informatie. We zorgen uiteraard voor een passende oplossing indien de klacht gegrond is.

Bestellen, verzenden en bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als uw bestelling op voorraad is bij ons zullen wij die direct verzenden via DHL of PostNL, meestal is uw zending er dan de volgende dag. Voor grotere zendingen of artikelen die niet op voorraad zijn nemen we contact met u op over het meest ideale aflevermoment.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden bij uw bestelling aangegeven. Mocht u daar vragen over hebben dan kunt u daar het beste even met ons over bellen of mailen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen in onze showroom. Geef tijdens het bestellen aan dat u uw bestelling wilt afhalen, dan zorgen wij ervoor dat het klaar ligt.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb als ik de bestelling heb geannuleerd of geretourneerd?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling zijn. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen.